Musclecamp - 7 & 8 Oktober 2017

100% Secure Checkout Protected

Musclecamp is er voor Personal Trainers, (fysio)therapeuten en serieuze krachtsporters die resultaten willen gaan boeken op fysiek gebied. 
Wanneer en waar word Musclecamp gegeven?
Zaterdag 7 & 8 oktober  
9:00 tot 17:00 beide dagen

Flexx Gym Gouda
Vest 37
Door wie word Musclecamp gegeven?
Marcel Luijsterburg
Marcel is naast Personal Trainer en Voedingsspecialist een Bodybuilder atleet in de 100+ klassen.
Hij is 2e op het NK 2016 in de 100+ klasse geworden, en hij heeft meerdere andere wedstrijden gedraaid, waarbij hij 3e-1e-1e-4e is geworden.

Marcel heeft 13 jaar bij het Korps Mariniers gediend en daar verschillende sporten en soorten trainingen ondergaan. Hierdoor heeft hij een goede discipline en kan hij uitstekend improviseren. Ook heeft hij geleerd met weinig een hoop te kunnen bereiken. Zijn kracht is dat hij dingen goed kan aanpassen om zo het beste uit alles te kunnen halen.
Frank den Blanken
Frank is de eigenaar van Frank den Blanken PT, Musclecamp en Practical Nutrition.
Hij geeft 1-op- 1,  online begeleiding voor zijn eigen bedrijf.  Bij Musclecamp leert hij fanatieke sporters de juiste techniek van krachttraining. 
Practical Nutrition is zijn voedingsopleiding waar hij praktijk en  wetenschap samen laat komen. 
Hij is in 2014 begonnen met zijn bedrijf nadat hij 10 jaar in de fitness  heeft gewerkt. 
Hij heeft meerdere opleidingen in Engeland en de Verenigde Staten gevolgd om zijn kennis te vergaren. Naast vele uren zelfstudie.
Een Muscle Camp bevat:
  •  4 Workouts (Borst + Rug, Hamstrings + Billen, Schouders + Armen, Quadriceps + Kuiten).
  •  Maximaal 12 deelnemers 
  •  Na afloop bij deelname aan het Musclecamp ontvang je een certificaat van deelname.
Complete dag protocollen:
Dag 1:
  • Methoden voor opbouwen spiermassa
  •  Belangrijke punten bij het uitvoeren van een oefening
  •  Anatomie van de borst spier 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de borstspier 
  •  Anatomie van de rugspieren 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de rugspieren 
  •  Anatomie van de trapezius en schouders 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de schouders en trapezius 
  •  Anatomie van de biceps en triceps 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de biceps en triceps 
  •  Fysieke training voor borst en rug 
  •  Ideale opbouw voor een trainingsprogramma 
  • Supercompensatie
  •  Zenuwstelsel herstel van training 
  •  Ideale herhalingen range 
  •  Progressie en regressie bij krachttraining 
  •  Mindset van trainen 
  •  Fysieke training voor hamstrings en kuiten
  •   Q / A
Dag 2:
  • Verschillen nadruk met betrekking tot squats
  •  Anatomie van de quadriceps 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training
  • voor de quadriceps 
  •  Anatomie van de kuitspier 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de kuitspier 
  •  Anatomie van de hamstrings 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de hamstrings 
  •  Anatomie van de billen 
  •  Tips en veel voorkomende fouten bij training voor de billen 
  •  Fysieke training voor schouders, biceps en triceps 
  •  Herstel door voeding 
  •  Invloed van neurotransmitters op herstel 
  •  Voedingsdoelen voor pre, intra en post workout 
  •  Wetenschappelijke manier voor het berekenen van een voedingsschema 
  •  Wetenschappelijke bewezen hoeveelheid die een persoon kan aankomen en afvallen per week / maand 
  •  Wetenschappelijke bewezen verdeling van macronutriënten bij aankomen / afvallen 
  •  Voorbeeld diëten over de uitgelegde materie 
  •  Wetenschappelijk bewezen invloed van anabole steroïden en peptiden op het menselijk lichaam 
  •  Q / A
Wat vonden deelnemers van Musclecamp?
Disclaimer | Terms & Conditions | Privacy Policy

Copyright © 2017 Frank den Blanken PT. Alle rechten voorbehouden.

Powered By ClickFunnels.com